آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ مهر ۷, سه‌شنبه

وبلاگ خبری ایران آزاد دوباره راه اندازی شد








هموطنان گرامی درود بیکران شما

امیدوارم حالتان خوب باشد.دلم برای تک تک شما یاران وفادار وبلاگ خبری ایران آزاد تنگ شده بود.همانطوریکه اطلاع دارید رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی روز دوشنبه هفته پیش وبلاگ خبری ایران آزاد در سرور بلاگفا را مسدود کرد.
علاوه بر وبلاگ من وبلاگ های بسیاری از آزادیخواهان هم در سرور بلاگفا هفته گذشته مسدود شد.

نکته جالب اینجاست که روز گذشته رژیم سرکوبگر جمهوری ننگین اسلامی آدرس مسدود شده ما در سرور بلاگفا را " ف....ی....ل...ت..ر" هم کرد.

به هر روی فعالیت های وبلاگ خبری ایران آزاد همانند گذشته با قدرت از طریق همین وبلاگ از سر گرفته خواهد شد.



از این پس علاوه بر جدید ترین و مهم ترین خبرهای مربوط به مبارزه مردم آزادیخواه ایران به بحث " روشنگری" هم خواهیم پرداخت.

لطفا آدرس های جدید وبلاگ خبری ایران آزاد را به اطلاع دوستان و بستگانتان برسانید.

آدرس های وبلاگ خبری ایران آزاد به شرح زیر می باشد:




ما را از نظرات خود بی بهره نگذارید



به امید آزادی ایران

تا آخرین نفس ما هستیم

موجم اگر می روم گر نروم نیستم

پاینده ایران و ایرانی

جاوید ایران پادشاهی

جاوید شاهنشاه آریامهر

زنده باد شاهزاده رضا پهلوی

زنده باد آزادی

زنده باد دموکراسی

زندانی سیاسی آزاد باید گردد

مرگ و ننگ بر رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی و مزدورانش

۲ نظر:

ناشناس گفت...

www.iranazadkhabar2.blogspot.com

k گفت...

ک هستم سلام میلاد جان من اون

مقاله بالای

رو نوشتم به اسم ناشناس اشتباه شده

وبلاگ من را ببین در قسمت پیوندهای

روزانه این ادرس را گذاشتم

www.iranazadkhabar2.blogspot.com