آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ آبان ۱۲, سه‌شنبه

تلویزیون های سیاسی از ماهواره هاتبرد حذف شدند



در آستانه 13 آبان که مخالفین رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی تصمیم گرفتند دست به یک قیام سراسری علیه رژیم سرکوبگر جمهوری کثیف اسلامی بزنند حکومت ملایان اکثریت رسانه های آزاد "تلویزیون های سیاسی " را از ماهواره هاتبرد با پارازیت های بسیار سنگین حذف کرد.



رژیم خونخوار جمهوری ننگین اسلامی با ارسال پارازیت های بسیار سنگین بر روی فرکانس های تلویزیون های سیاسی در هاتبرد کمپانی های ماهواره هاتبرد را مجبور به حذف رسانه های آزاد از ترانسپاندر های مختلف کرد.




تلویزیون کانال 6 "که به صورت روزانه چند ساعت برنامه های کانال یک رله می کرد" و تلویزیون پارس از فرکانس 11200 ماهواره هاتبرد به خاطر پارازیت ها حذف شدند.



تلویزیون کانال جدید هم از فرکانس 11470 ماهواره هاتبرد به دلیل پارازیت ها حذف شد.



در این شرایط حساس بهترین گزینه برای پخش رسانه های سیاسی ماهواره یوتلست دبلیو2ام است.با اضافه کردن یک LNB به دیش ماهواره هاتبرد به راحتی می توان این ماهواره را دریافت کرد.در حال حاضر تلویزیون کانال یک و تلویزیون سیمای آزادی و تلویزیون بی بی سی پرشین در ماهواره یوتلست دبلیو2ام قابل دریافت هستند.



متاسفانه وبلاگ های پارسی زبانی که در زمینه اخبار ماهواره و تغیر و تحولات رسانه های پارسی زبان ماهواره ای فعالیت می کنند به طور کل درباره این موضوع"حذف رسانه های آزاد  از هاتبرد به دلیل پارازیت های رژیم" سکوت کردند و از ترس مسدود شدن "توسط رژیم سرکوبگر حاکم" به هیچ وجه در این باره اطلاع رسانی نمی کنند.

هیچ نظری موجود نیست: