آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ آبان ۱۸, دوشنبه

شاهزاده رضا پهلوی:تحریم ها باید رژیم را هدف قرار دهد و نه شهروندان ایران را




شاهزاده رضا پهلوی در گفت و گویی با روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف" می گوید هر نوع دخالت نظامی در ایران هرگز از سوی ملت مشروعیت به دست نخواهد آورد . و می افزاید ، پایان حکومت آپارتاید در آفریقای جنوبی ، کودتای نظامی در آمریکای جنوبی و فروپاشی اتحاد شوروی همه جا توسط خود مردم این کشورها صورت گرفته است.


شاهزاده رضا پهلوی می افزاید ، به این ترتیب تغیرات در ایران باید توسط خود مردم ایران صورت پذیردو آنهم از طریق نافرمانی مدنی ، زیرا ما نمی توانیم تغیرات به هر بهائی بپذیریم . به گزارش خبرگزاری فرانسه ، شاهزاده رضا پهلوی از جامعه بین المللی می خواهد تا صدای مخالفین حکومت در ایران را بشنود و می گوید ، تظاهر کنند گانی که با پلاکاردهای به انگلیسی در تهران به خیابان ها می آیند برای بهبود زبان انگلیسی در جامعه نیست ، آنها با پیام های خود جامعه جهانی را خطاب قرار می دهند.


شاهزاده رضا پهلوی در بخش پایانی گفت و گو با دیلی تلگراف می گوید غرب باید با گسترش " تحریم های هوشمندانه " رژیم اسلامی را برای پذیرفتن خواسته های مردم ایران زیر فشار قرار دهند. به گفته وی این تحریم ها باید رژیم را هدف قرار دهد و نه شهروندان ایران را.

برای خواندن متن کامل گفتگوی شاهزاده رضا پهلوی با روزنامه دیلی تلگراف به زبان انگلیسی لطفا به لینک زیر مراجعه فرمایید:


با سپاس از وبسایت خبری ایران ب ب ب

۱ نظر:

Unknown گفت...

بازگشت دوباره ایران ست به سهند عزیز و میلاد تبریک می گم