آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ اسفند ۱۳, پنجشنبه

حکم اعدام محمد امین ولیان، سیاوشون ایران

پارس دیلی نیوز

سهرابستان:صدور حکم اعدام جوان رعنای 20 ساله ایرانمان، محمد امین ولیان، نقطه چرخش تاریخی در حکومت جمهوری اسلامی است. نظام حاکم با صدور چنین حکم شنیعی، بطور کامل چهره شیطانی خود را عریان نموده و نشان داد که ضد ایرانی ترین و ضد دینی ترین حکومت تاریخ ایران است. یکبار دیگر خاطره جنایتهای مغول و همه اشغالگران وحشی و بی اصل و نسب سرزمین آریائی در قلوب ایرانیان زنده شد.

صدور فرمان مرگ جوان ایرانی از سوی ولایت فقیه، آتش هزاران ساله سوگ سیاوش را وجود همه ایرانیان شعله ور ساخت. حکایت سیاوش یکی از کهن ‌ترین اسطوره‌های ایرانی است. سیاوش اسطورۀ پاکی و نجابت و مظلومیت است. وقتی خون سیاوش بر زمین ریخت، اولین گل لاله رویید که بعدها این گل شد نماد شهادت و مظلومیت رزمندگان راه آزادی و عقیده.

عزای ایرانیان برای سیاوش، ادای احترام آنها به پاکی و نجابت و مظلومیت است. سیاوش های جنبش آزادیخواهی مردم ایران همگی از «آتش امتحان» به سلامت گذشته اند و جان خود بر کف گرفته و بی مهابا بر انبوه لشگریان استبداد و ستم یورش برده اند. سیاوش های دوران ما چنان اسطوره ای از پاکی و نجابتند که فقط شمشیر شقی ترین افراد روی زمین می تولند خونشان را بر زمین بریزد.

ایرانیان برای هزاران سال، هر ساله دهه سوگ سیاوش را گرفته و فغان کنان و اشگ ریزان، مظلومیت حق جویان در برابر ظالمین را پاس می داشتند و با گرمای اشگها، گونه ها را گلگون کرده و بر ادامه راه مبارزین نور و نابودی ظلمت پیمان تازه می کردند.

سیاوش های زمانه ما نداها و سهرابها و اشکانها و محسن ها و مصطفی ها و صدها پاک نهاد ایرانی دیگر هستند که هر یک اسطوره ای برای نسل حاضر و نسلهای بعدی اند.

این سنت ما ایرانیان است که هرگاه تاریکی ظلم بر میهنمان سایه افکنده، جان خود را مشعل راه آزادی نموده و ظلمت را پس زده ایم و راه تابش آفتاب بر خاک میهن را باز کرده ایم.

قبیله ولایت فقیه بدانند که اگر امروز، جان همه ایرانیان تیری شود بر کمان و فقط یک امکان انتخاب، بین چنگیزخان مغول و خامنه ای را داشته باشند، لحظه ای در هدف قرار دادن قلب خونخوارترین دشمن ایران و ایرانی درنگ نخواهند کرد.

چنگیزخان ها و اسکندرها و همه دشمنان ایران زمین نابود و فنا شدند ولی ایران همچنان پابرجاست. خامنه ای و خونخواران قبیله وی نیز سرنوشتی بهتر از دیگر دشمنان این سرزمین مقدس نخواهند داشت.

هیچ نظری موجود نیست: