آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۹ فروردین ۱۴, شنبه

گزارشاتی از 13 بدر سبز مردم مبارز ایران


پارس دیلی نیوز:اخبار سیزده بدر :درگيری و تظاهرات در پارك شقايق /درگيری با مزدوران رژیم در اصفهان

تهران – سيزده بدر – ساعت 1630 – در اين ساعت توسط مردم و جوانان تظاهرات با شعار مرگ بر خامنه اي و خامنه اي قاتله ولايتش باطله در پارك شقايق واقع در نارمك- تهرانپارس گزارش شده است .


**************

سيزده بدر با بوق و چراغ روشن


اصفهان – سيزده بدر – ساعت 17 – به گزارش رسيده ، پس از درگيريهاي پارك آيينه خانه امروز در اصفهان، مردم شهر نحوست ولايت فقيه را با روشن كردن چراغهاي ماشينهايشان و بوق ممتد در خيابانهاي چارباغ و كمال اسماعيل و ميدان انقلاب ، در ميكنند .


***************

حمله به مزدوران و ادامه درگيري در اصفهان

اصفهان – سيزده بدر – حوالي ساعت 15 - به گزارش رسيده در پارك آيينه خانه مردم حاضر به عقب نشيني در مقابل ماموران رژيم نشده و با سنگ وچوب به مزدوران انتظامي حمله كرده و با شعار مرگ برخامنه اي شماري از آنان را زخمي كردند . اين درگيري هنوز ادامه دارد .

**************

درگيري در پارك دانشجو

تهران – سيزده بدر – حوالي ساعت 16 در پارك دانشجو مردم و جوانان كه براي سيزده بدر تجمع كرده بودند ، با شعار خامنه اي قاتله ولايتش باطله دست به تظاهرات زده و با مزدوران درگير شدند . در اين درگيري درحدود 10-15 نفر از مردم دستگير شدند .

***************


تظاهرات و درگيري با مزدوران در اصفهان

اصفهان – 13 فروردين – به گزارش هموطنان ، روز جمعه در پارك آيينه خانه در امتداد زاينده رود ، امروز مردم شعار مرگ برخامنه اي داده و با مزدوران رژيم درگير شدند .


*************

جو شديد امنيتي در وحشت از قيام كنندگان در سيزده بدر

تهران -13 فروردين – در اكثر معابر و خيابانهاي اصلي تهران پستهاي بازرسي شديد برقرار است و خودروها و سرنشينان آنها بطور كامل بازرسي ميشوند .اين بازرسي بويژه در ميدان انقلاب و ورودي خيابان آزادي كه مردم در ميدان آزادي و در صحن چمن آن تجمع سيزده بدر دارند ، خيلي شديدتر است .


***************

انبوه لباس شخصي در پاركها

تهران – 13 فروردين – به گزارش رسيده ، پاركهاي اعلام شده قبلي توسط رژيم در سايتهاي معلوم الحال و پوششي آن ، مملو از ماموران لباس شخصي است كه در هيبت سيزده بدر ، تلاش دارند كه جلوي هرگونه حركتي از مردم را سلب كنند .


با اينحال مردم در پارك ملت تظاهرات كردند .


مزدوران انتظامي نيز به كمك لباس شخصيها آمده و مردم را پراكنده و يا دستگير كردند . دستگير شدگان را به خودروهاي مخصوص نيرو انتظامي كه بصورت ميني بوس زندان يا ون بزرگ ميباشد منتقل ميكنند .


*************


محاصره تظاهركنندگان در پارك ملت

تهران – 13 فروردين – ساعت 1330 – مزدوران انتظامي ، در پارك ملت، جمعيتي كه عليه خامنه اي دست به تظاهرات زده و شعار مرگ بر خامنه اي ميدهند را به داخل يكي از فرو رفتگي هاي پارك سوق داده و آنها را محاصره كرده اند .



پارس دیلی نیوز:اختلال در تلفن‌های همراه در روز سیزده بدر

ايلنا: از روز گذشته شبکه تمامي اپراتورهاي تلفن همراه در شرق تهران با اختلال مواجه شد که از صبح امروز 13 فروردين اين اختلال به شهرهاي نزديک تهران شامل، بومهن، رودهن، پرديس، دماوند، گيلاوند و... رسيده است.

اين اختلال که تاکنون علت آن از سوي هيچ کدام از اپراتورها ( ايرانسل، همراه اول و تاليا) مشخص نشده است باعث شده تا دسترسي به مشترکان تمامي شبکه‌هاي موبايل ناممکن شود، اين اختلال که گويي دامنه آن هر لحظه نيز بيشتر مي‌شود از شرق تهران شروع شده و به مناطق ديگر هم رسيده است.

اين اختلال که از شب گذشته با آنتن دهي نامناسب شروع شد، در ابتداي آغاز روز 13 فروردين آنتن دهي کليه تلفن‌هاي همراه به ناگهان از بين رفت و همه تلفن‌ها از دسترس خارج شد.

اين در حالي است که اين اختلال به تلفن‌هاي ثابت هم کشيده شده است و تماس با تلفن ثابت هم به سختي انجام مي‌شود.

اين اختلال در روزي که بسياري از خانواده‌ها در بيرون از خانه به سر مي‌برند و تنها وسيله تماسشان را تلفن همراه قرار داده‌اند، باعث نارضايتي مشترکان شده است درحالي که هيچ مسوولي هم در اين زمينه پاسخگو نيست.

پارس دیلی نیوز:گزارشی از جو سنگین امنیتی و نظامی در اطراف دریاچه اورمیه

درگیری میان تجمع کنندگان و نیروهای ضد شورش


به گزارش خبرنگار گروه خبری اورمونیوز در ساعت 45/12 نیروهای امنیتی اقدام به مسدود کردن پل میانگذر دریاچه اورمیه نمودند.در این میان تجمع کنندگانی که شمار ایشان بیست هزار(20000 ) نفر تخمین زده می شود و در سمت اورمیه پل میانگذر مستقر می باشند اقدام به سردادان شعار نمودند.پلیس ضد شورش جهت پراکنده کردن مردم اقدام به پرتاب گاز اشک آور نمود که این عمل ایشان منجر به درگیری میان تجمع کنندگان و نیروهای ضد شورش انجامید.طبق خبرهای رسیده در این درگیری شماری از نیروهای ضد شورش و مردم زخمی شده اند.در ادامه ی این روند و با عقب نشستن نیروهای ضد شورش طبق خبرهای رسیده نیروهای ضد شورش بیشتری از سوی تبریز راهی پل گشته اند.در ضمن طول ترافیک در سمت اورمیه 20 کیلومتر تخمین زده می شود.

اما آنچه که جالب توجه می باشد شیرزنان آذربایجانی به همراه فرزندان و خانواده ی خود نیز در مقابله با حمله ی نیروهای یگان ویژه اقدام به مقاومت نموده و با پرتاب سنگ این نیروها را مجبور به عقب نشستن کرده اند.



پارس دیلی نیوز:جو سنگین امنیتی و نظامی در اطراف دریاچه اورمیه


آخرین وضعیت حاکم بر محل گردهمایی در پل میان گذر دریاچه اورمیه


آخرین گزارشات ارسالی خبرنگار گروه خبری اورمو نیوز به محل گردهمایی فعالین حرکت ملی آذربایجان و دوست داران محیط زیست آذربایجان حاکی از آن است، بعد از قریب به پنج ساعت مجادله و درگیری و پرتاب گاز اشک آور و بازداشت معترضین نیروهای ضد شورش نیروی انتظامی ونیروهای لباس شخصی موفق شدند که جمعیت حاضر را به خارج از پل میان گذر متفرق و به خارج از پل میانگذر هدایت نمایند. بسیاری از خانواده ها و جمعیت که شمارشان بیست هزار نفر تخمین زده می شود به روستا های اطراف سرازیر شده و تلاش دارند در روستای آق گنبد گردهمایی را برگزار نمایند.متاسفانه طبق خبر های دریافتی تعدادی از هموطنان آذربایجانی توسط نیروهای ضد شورش بازداشت شده اند که از مکان بازداشت آنها اطلاعی حاصل نگردید همچنین منابع خبری گزارش می دهند که در سنگ پرانی بین معترضین و پلیس ضد شورش پنج نفر پلیس زخمی و نزدیک به ده نفر از هموطنان آذربایجانی نیز جراحاتی برداشته اند.


ذکر این نکته ضروری است که نیروهای لباس شخصی و ضد شورش افرادی را که پارچه نوشته باز نموده ویا با دوربین فیلمبرداری و یا موبایل مشغول فیلم برداری از حوادث بود ند را به شدت کتک زده و موبایل و دوربین های آنها را ضبط می نمودند. همچنین در این درگیری ها معترضین که شعار های هویت طلبانه همچو یاشاسین آذربایجان و تورک دیلینده مدرسه سر می دادند به شدت از سوی نیروی انتظامی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند اما آنچه که همه را مبهوت کرده بود مقاومت زنان آذربایجانی در مقابل پلیس ضد شورش بود که با سنگ پرانی در مقابل گاز اشک آور پلیس ضد شورش مقاومت می نمودند.


هم اکنون و تا هنگام ارسال خبر پل میان گذر دریاچه اورمیه شاهد حضور بسیار انبوه نیروهای ضد شورش و یگان موتور سوار و نیروهای لباس شخصی تحت کنترل کامل نیروهای ضد شورش بوده و کسی اجاز ورود به آنجا را ندارد.همچنین جاده های منتهی به پل هم از طرف اورمیه و هم از طرف تبریز تحت کنترل شدید پلیس ضد شورش می باشد . یعنی در یک کلام حکومت نظامی کاملی در اطراف دریاچه اورمیه بر قرار شده ولی گزارش می شود خانواده های اذربایجانی که به دلیل حکومت نظامی حاکم موفق به با برگزاری گردهمایی اعتراضی خود نشده اندبا فاصله گرفتن از محل اصلی گردهمایی سایر نقاط نزدیک به دریاچه اورمیه در دسته های چند خانواری به برگزاری مراسم سیزده بدر با موسیقی و رقص آذربایجانی مشغول می باشند


اورمو نیوز (سیزده فروردین1389-ساعت ۱۴:۴۵)



پارس دیلی نیوز:حضور گسترده ماموران انتظامی به همراه سه بالگرد در سیزده بدر در تهران


پلیس سرکوبگر جمهوری کثیف اسلامی در روز سيزده بدر اقدام به گشت هوايي در تهران كرد.

سایت حکومتی ایلنا : سرهنگ رضا غني‌لو، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، گفت: سردار حسين ساجدي‌نيا رييس‌پليس پايتخت، معاون عمليات انتظامي و رييس‌پليس راهور تهران بزرگ به‌منظور اشراف هوشمندانه و روان‌سازي ترافيك و نظارت بر حضور آشكار عوامل انتظامي در راستاي "ارتقاي امنيت شهروندان"، با سه بالگرد در آسمان اين شهر اقدام به گشت هوايي كردند.

وي گشت هوايي و مديريت عيني و همزمان در كلانشهرها از طر يق آسمان را يك تجربه موفق جهاني عنوان كرد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اينكه گشت‌زني همزمان سه بالگرد با حضور فرمانده پليس پايتخت براي اولين بار صورت مي‌گيرد، افزود: استقرار نيروهاي پليس در راستاي ايجاد امنيت و روان‌سازي ترافيك پررنگ است.

غني‌لو خاطرنشان كرد: به‌جز ازدحام مراجعه‌كننده در پارك چيتگر و سرخه‌حصار كه ظرفيتش تكميل شده است، مورد خاصي گزارش نشده و ترافيك در مسيرهاي داخلي شهر تهران نيز بسيار روان است.

ایران پرس نیوز:سیزده بدر؛ درگیری مردم با مزدوران رژیم در منطقه‏ پاوه

سایت ایکنا: روز جمعه سیزدهم فروردین‏‏ماه، میان مأمورین انتظامی رژیم و مردم در منطقه‏ی پاوه درگیری‏هایی روی داد.
به گزارش خبرگزاری کردستان، این درگیری به دنبال آن روی داد که صبح روز سیزده‏بدر، نیروهای انتظامی رژیم در محل "پل دوآب" با ایجاد مزاحمت علیه گردشگرانی که از شهر کرمانشاه و سایر مناطق استان آمده و قصد سفر به منطقه‏ی تفریحی نوسود را داشتند، اقدام به جلوگیری از عبور آنان نمودند. این اقدام نیروی انتظامی سبب اعتراض مردم شده و درگیریهایی میان آنها به وقوع پیوست.
رویارویی شجاعانه‏ی مردم با نیروهای انتظامی سرانجام باعث شکست و متواری شدن نیروهای انتظامی گردیده و مردم توانستند پیروزمندانه به تفریح خود در روز سیزده‏بدر ادامه دهند.

مرگ و ننگ بر رژیم سرکوبگر جمهوری خونخوار اسلامی در تمامیت و کلیتش

هیچ نظری موجود نیست: