آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۹ فروردین ۱۶, دوشنبه

جانباختن دو شهروند در نتیجه تیراندازی ماموران رژیم در مهاباد و سردشت


پارس دیلی نیوز

جانباختن یک شهروند مهابادی در نتیجه تیراندازی ماموران جنایتکار رژیم اشغالگر جمهوری خونخوار اسلامی 


گزارش منتشره حاکی است روز جمعه 13 فروردین ماه یک شهروند مهابادی بر اثر شلیک نیروهای امنیتی در منطقه "پشت تپ" این شهر جان خود را از دست داد.


به گفته شاهدان عینی این حادثه در پی درگیری مسلحانه فرد مقتول با نیروهای امنیتی که در جریان آن 3 تن از ماموران رژیم نیز زخمی شدند به وقوع پیوست.


***************

قتل یک کاسبکار توسط نیروهای جنایتکار رژیم خونخوار جمهوری ننگین اسلامی در سردشت


روز یکشنبه پانزدهم فروردین‏ ماه، نیروهای رژیم، گروهی از کاسبکاران مرزی را در حدفاصل روستاهای "رزگه" و "بیژوی" منطقه "آلان" سردشت هدف گلوله قرار دادند.

خبرگزاری کردستان، ضمن اعلام این خبر افزود بر اثر این تیراندازی، کاسبکاری به نام "عثمان سعیدی" 35 ساله، اهل روستای "بیژوی" مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داد.

**********************

تجمع مردم منطقه "آلان" سردشت، در اعتراض به قتل یک کاسبکار

روز یکشنبه پانزدهم فروردین‌ماه، نزدیک به 2 هزار تن از مردم منطقه "آلان" سردشت، در اعتراض به قتل یک کاسبکار توسط نیروهای رژیم، در مقابل فرمانداری سردشت تجمع نمودند.

خبرگزاری کردستان با اعلام این خبر افزود، در این تجمع اعتراضی که تا ساعت 12:30 ظهر همان روز به طول انجامید یک دستگاه اتومبیل متعلق به فرمانداری توسط مردم به آتش کشیده شد. نیروهای رژیم برای متفرق نمودن مردم از ماشین‌های آتش نشانی و ادوات ضد شورش استفاده نمودند.

لازم به ذکر است، روز یکشنبه نیروهای رژیم در محلی به نام "بن دروی" منطقه "آلان" سردشت، شماری از کاسبکاران کرد را به گلوله بستند که بر اثر آن شخصی به نام عثمان سعیدی، 35 ساله، اهل روستای "بیژوی" هدف گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

khaste nabashid milad jan