آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

22 بهمن امسال را، جهنم رژیم و روز رهایی ایران سازیم

*** 22 بهمن روز عزای ملی را به روز جهنم رژیم جمهوری خونخوار اسلامی تبدیل می کنیم***


پارس دیلی نیوز:22 بهمن از راه می رسد, 22 بهمنی متفاوت از تمام 22 بهمن ها در این 30 سال گذشته.

22 بهمنی در راه است که دیگر نه تنها رژیم از رسیدن آن خوشحال نمی شود، بلکه آرزو می کند که این روز هرگز فرا نرسد. هراس و اضطراب سراپای حکومت دیکتاتوری را فراگرفته و از ترس برخود می لرزد، آنقدر می ترسد که دیوانه وار دست به اعدام بی گناهان می زند تا حریف قوی، یعنی مردم بیدار شده و بپا خواسته را مرعوب کند و به عقب براند، غافل از اینکه این مردم دیگر بیدار شده اند و از چیزی هراس ندارند. تاریخ بشری نشان داده است که هرگاه دیکتاتورهای خونخوار با بیداری مردم خود مواجه می شوند، زوالشان حتمی است و فروپاشی حکومت هایشان فرا می رسد.

آری، پس از سی سال ظلم و جنایت و نکبت و فقر و بدبختی و تجاوز و قتل عام و چپاول توسط حکومت جمهوری کثیف اسلامی، مرگ این حکومت ننگین و بی آبرو فرا رسیده است. چیزی به سرنگونی این رژیم باقی نمانده است.

هم میهن، بپاخیز، با یک همت و یک خیزش سراسری در روز 22 بهمن، می توان سالروز تولد این حکومت ضد ایرانی را به مرگ آن تبدیل کرد.

ایرانی، دیگر زیر بار ذلت این حکومت نمی رود و به دنبال بازیابی هویت باستانی خویش است. از دخالت دین در حکومت و بازار مکاره-ی دین فروشان خسته شده و تشنه آزادی و به دست آوردن حقوق انسانی خود است.

ایرانی می خواهد آن شکوه گذشته و آن نام و مقامی را که در جهان شایسته آن است، بار دیگر به دست آورد و جایگاه واقعی خویش را در میان ملتهای جهان بازیابد.

مردم ایران پس از سی سال تحمل بدترین بلاهایی که ممکن است بر سر یک ملت آید، اکنون می خواهند که سرنوشت خویش را به دست گیرند و اشغالگران عرب زده و بی هویت را که بر جان و مال و ناموسشان پنجه افکنده و مانند زالو خون این ملت را می مکند، به زباله دان تاریخ بیاندازند.


هم میهن، جوان ایرانی و ای آزادیخواه،

برای سرافرازی خویش و نسلهای پس از خود، برای فردای ایران، برای آزادی، برای آینده ای بهتر و به خاطر آبروی ایران، سرزمین مادری، جایی که من و تو در آن به دنیا امده ایم، در روز 22 بهمن، فریاد خود را بر سر حکومت متجاوز جمهوری کثیف اسلامی بلند کن و به جهانیان نشان بده که ایرانی می خواهد و می تواند سرنوشت خویش را به دست گیرد و پایه های استبداد حاکم را فرو ریزد.


آری هم میهن، با همت تو، روز 22 بهمن 1388 می تواند روز مرگ جمهوری اسلامی و رهایی ایران از چنگال اهریمن باشد.

مرگ و ننگ بر رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی

هیچ نظری موجود نیست: