آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

اعدام ۸ نفر دیگر در حکومت الله تازی جنایتکار بر روی زمین


پارس دیلی نیوز:بنا به گزارش برخی رسانه ها ،هشت نفر دیگر در ایران تحت عنواین مختلف به دار آویخته شدند.
3 نفر به جرم قتل چند پلیس در بیرجند به دار آویخته شدند. اجرای احکام اعدام در حضور خانواده مقتولین صورت گرفت. در کرمان نیز ۵ نفر دیگر به جرم قاچاق مواد مخدر اعدام شدند.

به گزارش رسانه های حکومتی ، دادگستري خراسان جنوبي اعلام کرد سه تن از افراد مسلح امروز در بيرجند به دار مجازات آويخته شدند. اين افراد که اخيرا در شرق کشور جمعي از مامورين انتظامي را به شهادت رسانده اند، بر اساس حکم دادگاه انقلاب اسلامي به اعدام محکوم شده بودند. حکم صادره که به تاييد دادستاني کل کشور نيز رسيده است با حضور خانواده هاي شهدا در بيرجند به مرحله اجرا در آمد.

روابط عمومي دادگستري کرمان نیز اعلام کرد: پنج تن از قاچاقچيان مواد مخدر با حکم دادگاه انقلاب اسلامي کرمان به دار مجازات آويخته شدند. حکم اعدام روح الله.خ، سعيد.م، شکرالله. ن، فريدون.ن و ذبيح الله.خ که اعضاي يک باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر بودند در زندان کرمان به اجرا درآمد .
به گزارش سازمان‌‌ها‌ی مدافع حقوق بشر در سال گذشته میلادی بیش از ۳۰۰ نفر در ایران اعدام شدند. ایران در کنار چین، عربستان سعودی، پاکستان و آمریکا جزو پنج کشوری است که ۹۵ درصد احکام اعدام در جهان را صادر می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست: