آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ بهمن ۳۰, جمعه

اطلاعیه،توطئه رژیم جمهوری اسلامی عليه آقای شهرام همایون را محکوم ميکنیم



پارس دیلی نیوز
تلویزیون ماهواره ای شبکه یک :در جریان مبارزه ایرانیان علیه رژیم جمهوری اسلامی و فعالیت آنانی که فعالان سیاسی خوانده میشدند- جمهوری اسلامی که گر چه فقط نسبت به بعضی از رهبران اپوزیسیون ابراز عناد و مخالفت میکرد و سپس نیز در صدد ترور شخصیت و حذف کسانی مانند شاپور بختیار- دکتر علی امینی – مدنی – دکترگنجی – نزیه – دکتر قاسملو و... بود - ولی با فراگیر شدن این مبارزات از سوی رسانه های همگانی این طیف هم موجب نگرانی رژیم شد و از اثرگذاری این رسانه ها و فعالان سیاسی بر افکار عمومی بیمناک کردید.

رژیم جمهوری اسلامی گر چه اقدام جنایتکارانه ای برای طرح ریزی ترور بعضی از سران مخالفان خود در خارج از کشور طراحی و عملی کرد ولی از رویارویی آشکارا با دیگرفعالان سیاسی در رسانه ها خودداری می ورزید ونوعی بی اعتنایی از خود نشان میداد و گاه در رسانه های مزدور خود مبارزات آنان را مورد تحقیر قرار میداد و فقط به نام مختصری از آنان اکتفا می کرد ولی در تحولات چند سال اخیر مبارزاتی که کانال یک و آقای شهرام همایون مبدع و مبتکر نهضتی به نام " ماهستیم " شدند و سپس پیامدهای اثر گذار آن در داخل کشور موجب تظاهرات گسترده ای در تهران و بسیاری از شهرها گردید – ناگهان این واکنش ملی موجب تشویش سردمداران رژیم شد و عجولانه برنامه ترور شخصیت آقای شهرام همایون را در خارج از کشور به مرحله اجرا گذاشتند.

 

در این برنامه ها گروههایی به ظاهر از "مبارزان علیه جمهوری اسلامی" – نه فقط در آغاز برنامه های سیاسی شهرام همایون را مورد نقد و فحاشی و استهزا قرار دادند ولی سپس چهره خصمانه ای علیه او و کانال یک و برنامه مبارزاتی " ما هستیم " گرفتند.

 

این تلاس رذیلانه ( که جمعی نیز به طور نا آگاه به آن پیوسیتد ) اما نه تنها موجب تعویق و توقف برنامه مبارزاتی " ما هستیم " نشد بلکه چهره ای فراتر از یک مدیر برنامه تلویزیون مبارزاتی به آقای شهرام همایون و کانال تلویزیونی او داد که رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی را به واکنش های دیگری وا داشت که به حذف کانال تلویزیونی او بیانجامد و در نهایت متوسل به حربه ای شد که به ظاهر " از پذیرش جهانی " بر خور دار بود. به این ترتیب که ساده لوحانه به حکم یکی از دادگاههای جمهوری اسلامی آقای شهرام همایون گرامی را " تروریست" خواند.
رژیم جمهوری اسلامی که خود بارها به عنوان یک حکومت تروریستی و تروریست پرور در جهان معرفی شده است در این زمینه به اصطلاح بیگدار به آب نزد و آن را به یکی از محاکم خود در شهرستانها واگذلر کرد که در موقع لزوم بتواند از زیر بار این تحمت تو خالی شانه خالی کند که می دانست چنین اتهام نا روایی بهیچ وجه با روحیات یک روزنامه نگار و مدیر یک تلویزیون مبارزاتی و ساسی – همخوانی ندارد. با این حال برای اینکه که چنین حکمی و فتوایی " هر چند نا پذیرفتنی " را به گردش جهانی در آورد و برای بهره برداری عوام فریبانه دستور جلب چنین " تروریستی" را به پلیس جهانی " ( اینتر پل ) سپرد که ظاهرا در این زمینه به جای هر گونه سند و مدرکی از حکومتها فقط ادعا و درخواست اتهام آنها رامی پذیرد و نه چیزی دیگر!؟

 

در حالی دیدیم که چگونه این تیر افترای جمهوری اسلامی نه فقط به سنگ خورد که ترکش های این خمپاره اتهام دروغ به سوی رژیم بر گشت تا همه بدانند پس از سالها تیرهای انتقاد و باز خواستی که از چله کمان تلویزیون سیاسی کانال یک و از طریق  آقای شهرام همایون – به سوی حاکمان ظالم ایران نشانه گرفته شده است – یکی پس از دیگری به هدف نشسته است. علاوه بر آن چنین اتهام واهی موحب مقبولیت شهرام همایون این روزنامه نگار مبارز و مدیر تلویزیون یک – میان مردم ایران و محبوبیت او در خارج از کشور شده است .

برای محکوم کردن توطئه رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی علیه آقای شهرام همایون گرامی لطفا پتیشن جدید زیر را امضا فرمایید:


هیچ نظری موجود نیست: