آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

گزارش بینندگان:اعتصابات عمومی و نا آرامی در شهر لار(استان فارس)

(تصویر از آرشیو)
با درود,خبرها از درگیری مردم و نیروهای امنیتی در سطح شهر لار حکایت می کند.این درگیریها بعد از انتشار خبری مبنی بر شهرستان شدن یکی از توابع این شهر،بنام گراش شدت یافته است.همچنین بنابر خبرهای رسیده تا کنون مردم این شهراقدام به شکستن شیشه های چند خودرونظامی و همچنین فرمانداری این شهر کرده اند.هم اکنون که ساعت 16 است،نزدیک به هزار نفر مقابل فرمانداری این شهر اجتماع کرده اند و شعارهایی مبنی بر استعفای فرماندار سر میدهند.
بدلیل قطعی شبکه اینترنت این خبر را با کمی تاخیر فرستادم
امروز مردم لار دست به اعتصابات عمومی زدند.این اعتصابات بعد از انتشار این خبری مبنی بر شهرستان شدن یکی از توابع این شهر بنام گراش شکل گرفته است.خبرها حاکی از آنست که درگیریهای گسترده ای بین مردم و نیروهای نظامی امنیتی رخ داده است .تا کنون مردم 4 دستگاه موتور سیکلت پلیس را آتش زده اند و پلیس اقدام به پرتاب گاز اشک آور و شلیک مستقیم (تفنگهای ساچمه ای)کرده است وتعدادی راهی بیمارستان و چندین نفر نیز دستگیر شده اند.
13.11.88
--
ما شیریم وخورشید پشت ماست

شهرستان لار؛ حمله مردم به فرمانداری رژیم و درگیری شدید
یکی از خوانندگان: بدلیل قطعی شبکه اینترنت این خبر را با کمی تاخیر فرستادم

خبرها از درگیری مردم و نیروهای امنیتی در سطح شهر لار حکایت می کند.این درگیریها بعد از انتشار خبری مبنی بر شهرستان شدن یکی از توابع این شهر،بنام گراش شدت یافته است.تا کنون مردم این شهراقدام به شکستن شیشه های چند خودرونظامی و همچنین فرمانداری این شهر کرده اند. روز دوشنبه نزدیک به هزار نفر مقابل فرمانداری این شهر اجتماع کرده اند و شعارهایی مبنی بر استعفای فرماندار سر می دادند. امروز سه شنبه هم مردم لار دست به اعتصابات عمومی زدند.همچنین درگیریهای گسترده ای بین مردم و نیروهای نظامی امنیتی رخ داده است .تا کنون مردم 4 دستگاه موتور سیکلت پلیس را آتش زده اند و پلیس اقدام به پرتاب گاز اشک آور و شلیک گلوله(تفنگهای ساچمه ای)کرده است . تعدادی راهی بیمارستان و چندین نفر نیز دستگیر شده اند
آخرین خبر: وزير کشور و رييس کميته امنيت ملي براي بازگرداندن آرامش به شهرستان لار رفته اند.

در پي نا آرامي در شهرستان لار و درگيري مردم خشمگين با نيروهاي ويژه علاالدين بروجردي رييس کميته امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي ومحمد مصطفي نجار وزير کشور به لار رفته اند .طبق آخرين اخبار واصله شهرستان لار يکپارچه در اعتصاب عمومي است و اوضاع شهرستان لار بسيار متشنج و نا آرام است.

گزارش دریافتی: حمله مردم خشمگين شهرستان لار به بانکها و شهرباني و نيروهاي ضد شورش
امروز مردم خشمگين لار با حمله به بانکهاي ملي وملت وشهرباني لار با شکستن شيشه هاي اين اماکن با نيروهاي ويژه ضد شورش اعزامي از شيراز درگير شدند که منجربه دستگيري و مجروح شدن تعدادي از مردم گرديد.نيروهاي ضد شورش از گاز اشک آور و تير اندازي براي متفرق کردن مردم استفاده کردند.لازم به ذکر است که طبق اعلام مردم اعتصاب و تعطيلي مغازه هاي اين شهرستان تا حصول مردم لار به حقوق خود ادامه خواهد داشت.

خوانندگان؛ شهر لار در آتش و دود
سلام من از لار هستم الان شهر لار در اتش و دود هست و جوانان لاری با کوکتل مولوتف همه جا را اتش زدن تمام شهر قدیم و شهر جدید لار را اوضاع شهر به صورت عجیبی اشفته هست

با سپاس از وبسایت پارس دیلی نیوز و ایران پرس نیوز

هیچ نظری موجود نیست: