آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ بهمن ۳۰, جمعه

*** قابل توجه بینندگان تلویزیون کانال یک ***


( تصویر از آرشیو ISN )

رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی چند ماه پیش در بیدادگاهی در شهر شیراز به جناب آقای شهرام همایون گرامی مدیر تلویزیون کانال یک اتهام تروریست بودن و حمایت از گروه های تروریستی زده است و حکمی در این باره صادر کرده است.مقامات بی شرف جمهوری ننگین اسلامی پس از چند ماه تلاش و فعالیت و پول خرج کردن این حکم را به پلیس اینترپل(پلیس بین المللی) دادند.
به همین دلیل مشکلات بسیار بسیار زیادی از لحاظ قانونی برای آقای شهرام همایون و تلویزیون کانال یک بوجود آمده است.به همین دلیل پخش کانال یک از ماهواره یوتلست دبلیو3آ قطع شد.حتی قرار بود کانال یک از هاتبرد از یک فرکانس قوی بر روی ایر برود ولی به همین دلیل کمپانی مربوطه قبول نمی کند که کانال یک را بر روی ایر بفرستد.

 آقای دکتر علیرضا نوریزاده  امشب در برنامه شان در تلویزیون رژهلات این موضوع را به طور کامل برای بینندگان شرح دادند و دلیل قطع شدن کانال یک از ماهواره را گفتند.

فایل تصویری توضیحات آقای دکتر علیرضا نوریزاده گرامی با فرمت 3gp برای دانلود:

http://www.zshare.net/download/72648827ff595ebb

نام آقای شهرام همایون در لیست Wanted وبسایت اینترپل:

http://www.interpol.int/public/Data/Wanted/Notices/Data/2009/32/2009_22132.asp

 

*** به دلیل مشکلات فراوان پیش آمده از لحاظ قانونی برای آقای شهرام همایون تا اطلاع ثانوی پخش برنامه های کانال یک از هیچ ماهواره ای برای ایران و اروپا به صورت 24ساعته مقدور نیست.***

امیدوارم این مشکلات ظرف چند ماه آینده رفع شود و پخش تلویزیون مبارز کانال یک از چند ماهواره برای ایران و اروپا به صورت 24ساعته از سر گرفته شود.

تا آخرین نفس ما هستیم و برای آزادی ایران می جنگیم

مرگ و ننگ بر رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی در تمامیت و کلیتش

۶ نظر:

payam گفت...

رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی از این کارها علیه نیروهای انقلابی زیاد انجام میدهد .

مثل پرونده سازی هایی که علیه پژاک و جندالله و مجاهدین خلق و حزب کمونیست کارگری انجام داد ولی تا الان با شکست مواجه شده است میلاد عزیز قول این بار هم در مورد کانال یک با شکست مواجه خواهند شد

payam گفت...

راستی میلاد جان با اجازه ات این مطلب را در وبلاگم گذاشتم

میلاد1 گفت...

پیام گرامی درود بیکران بر شما.پیام جان دوست خوبم از شما واقعا سپاسگزارم.پیام عزیز راستی من آدرس جدید وبلاگتان را ندارم.اگر می شود آدرسش را بدهید تا در قسمت لینک ها هم قرار بدم.

payam گفت...

میلاد جان ادرس وبلاگ جدید من هست:

iranian-republic.blogfa.com

ناشناس گفت...

marg bar jomhorie eslami in rejime kasif hich ghalati nemitone bokone

ناشناس گفت...

خاک بر سر مردمی که بخواهند بعد از سی سال تحمل رنج و درد بخوان از رزیم پادشاهی یا هر رژیمی که شاه و سلطان و هر سر خر دیگری رو بیارن بزارن رو سرشون حلوا حلوا کنن و روز از نو روزی از نو مشکل مردم ایران نداشتن اگاهی از هر نوعش که بگیه. تا روزی که این ملت دنبال چوپان بگرده آدم نمیشه.