آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

اعتراض دانشجويان؛ شعار مرگ بر دیکتاتور در دانشگاه تهران



ادوارنیوز: دانشجویان دانشگاه آزاد تهران مرکز در سومین هفته متوالی اقدام به برگزاری تجمع در اعتراض به وقایع پس از انتخابات و فضای سیاسی کشور کردند.





دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه آزاد تهران مرکز از ظهر امروز با تجمع در صحن این دانشکده با سر دادن شعارهایی از جمله "مرگ بر دیکتاتور" و "دولت کودتا، استعفا استعفا"و "نصر من الله و فتح قریب مرگ بر این دولت مردم فریب" به سیاست های دولت و حاکمیت اعتراض کردند.


بر اساس این گزارش پس از مدتی نیروهای اوباش بسیجی که عموما از دانشجویان این دانشگاه نبودند به این تجمع حمله کرده و ضمن درگیری فیزیکی با دانشجویان با استفاده از اسپری های گاز فلفل اقدام به متفرق ساختن آنان کردند.


در اثر حوادث امروز در دانشگاه آزاد تهران مرکز، این واحد دانشگاهی امروز به تعطیلی کشیده شد.



بامداد خبر نیز گزارش داد: نیروهای اوبش بسیج با پرتاب گاز اشک آور به صحن دانشکده‌ی فنی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، به مقابله با تجمع مسالمت‌آمیز بیش از دوهزار نفر از دانشجویان این دانشگاه پرداخته‌اند. درحالی که از ظهر امروز بیش از دوهزار نفر از دانشجویان واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد، همچون هفته‌های گذشته، در اعتراض به دولت کودتا و نیز برخوردهای صورت گرفته‌ی اخیر با فعالان دانشجویی این دانشگاه و سایر دانشگاههای کشور، دست به تجمع اعتراضی زده‌اند، حدود صدنفر از نیروهای مجهز اوباش بسیجی که از صبح امروز به وسیله دو دستگاه اتوبوس به این دانشگاه آورده شده بودند، با پرتاب گاز اشک‌آور و حمله به دانشجویان، این تجمع مسالمت‌آمیز را به درگیری کشاندند. هم‌اکنون یکی از دانشجویان، توسط نیروهای بسیجی دستگیر و در دفتر نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه، زندانی شده است.


تا آخرین نفس ما هستیم می جنگیم میمیریم ایرانمون رو پس می گیریم

مرگ بر رژیم سرکوبگر جمهوری ننگین اسلامی

هیچ نظری موجود نیست: