آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

ISN بزودی راه اندازی خواهد شد







ISN قدیمی ترین و بهترین و حرفه ای ترین و پر بیننده ترین و کامل ترین مرکز اطلاع رسانی ایرانیان در زمینه ماهواره و رسانه بزودی به مدیریت دوست نازنینم " سهند آی اس ان " عزیز بار دیگر راه اندازی خواهد شد و با قدرت همیشگی فعالیت هایش را از سر خواهد گرفت.



Iranian Satellite News / ISN با فراهم کردن فضایی آزاد توانسته بود محبوبیت خاصی در میان ایرانیان با هر باور مذهبی و عقیده سیاسی در سراسر جهان کسب کند. نام ISN و سهند عزیز در تاریخ مبارزات مردم ایران ثبت شده است.



ISN بر روی رسانه های پارسی زبان بسیار بسیار تاثیر گذار بود.این مرکز اطلاع رسانی ایرانیان در زمینه ماهواره و رسانه با کمک هوادارانش توانست تلویزیون های سیاسی پارسی زبان ماهواره تل استار12 را از اهمیت پخش روی ماهواره هاتبرد با اطلاع کند.

تلویزیون کانال یک و تلویزیون کانال جدید و تلویزیون پارس از جمله تلویزیون هایی بودند که با راهنمایی های سهند گرامی مدیر محترم ISN از ماهواره تل استار12 به ماهواره هاتبرد نقل مکان کردند.

یکی دیگر از خدمات افتخار آمیز ISN و سهند عزیز به جامعه ایرانی آموزش مقابله با پارازیت های رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی بود.

ISN روزانه هزاران بازدید کننده ثابت داشت.



آی اس ان همیشه نامبر وان بود و هرگز وبلاگ یا وبسایتی نتوانست همانند این مجموعه اینترنتی در زمینه ماهواره تاثیر گذار و محبوب و مفید و حرفه ای باشد.

نکته قابل توجه ای که ISN را محبوب ترین و پر طرفدار ترین و بهترین مجموعه اینترنتی در زمینه ماهواره و رسانه نزد جامعه ایرانیان در سراسر جهان کرده بود مردمی بودن آن بود.


بزودی آدرس های ISN اعلام خواهد شد.


۱ نظر:

سورنا گفت...

سلام پسر تو کجایی وبلاگ قبلی ات هم فیلتر شده خبر داری؟
بی خیال راستی یک وبلاگ زدم اگه خواستی بهم سر بزن.