آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ آبان ۱, جمعه

بسيارى از ايرانيان در امارات دارايى هاى خود را از دست دادند



سایت پرچم: قائم مقام شوراى بازرگانى ايرانيان در امارات به دليل مشکلات مالى از اين کشور گريخت .


به گفته یکی از اعضای شوراى بازرگانى ايرانيان درامارات، آقای "ه" به دليل بدهى هاى هنگفت به نظام بانکى و انجام برخى معاملات ناموفق در بخش مسکن ؛ ناچار به ترک امارات شده است.


این شخص بخش مهمى از سرمايه خود را در بخش مسکن سرمايه گذارى کرده بود که در جريان بحران اقتصادى و مالى کشور امارات متحمل زيان هاى هنگفتى شده است.


این مقام مسئول در شورای بازرگانی ایرانیان در امارات گفت : وى حدود دو ميليون درهم ( 540 ميليون دلار) بدهى به بانک ها و به همين ميزان بدهى در بازار دارد که به دليل ناتوانى در بازپرداخت آنها مجبور شده که امارات را ترک کند.


به دليل بدهى هاى زياد و در نتيجه عدم اجراى تعهدات مالى و بازرگانى ؛ "ه" از امارات به کانادا مهاجرت کرده که به گفته عضو شوراى بازرگانى ايرانيان بعيد به نظر مى رسد که وى بار ديگر به امارات بازگردد.


بنا بر این گزارش، تقريبا بخش مهمى از دارايى "ه" به دليل انجام معاملات غير معقول از بين رفته و شرايط براى ادامه حضور وى در امارات ديگر امکان پذير نبود.


گفتنی است که بسيارى از ايرانيان در جريان بحران اقتصادى و مالى و رکود بخش مسکن در کشور امارات دارايى هاى خود را از دست دادند و تعدادى از آنان نيز توسط پليس اين کشور دستگير شده اند به طوری که بر اساس گزارش هاى موثق بيش از 160 ايرانى در زندان هاى امارات در بازداشت به سر مى برند که اکثر آنان به دليل جرايم مالى و ورشکستگى اقتصادى به زندان افتاده اند.

هیچ نظری موجود نیست: