آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ آبان ۸, جمعه

گزارش تجمع چندصد نفره مردم در مقابل جاده پاسارگاد بمناسبت روز بزرگداشت کوروش بزرگ

موجم اگر می روم گر نروم نیستم





آژانس ایران خبر:ماموران مانع برگزاری گرامیداشت روز کوروش شدند


بنا بر گزارش خبرنگار آژانس ایران خبر از شب گذشته تعداد زیادی از علاقه مندان به ایران زمین که برای حضور در برنامه امروز پاسارگاد حاضر شده بودند بی جا و مکان ماندند.
آنها که طبق روال هرسال در این مکان حاضر می شدند و از ساکنان محلی برای اقامت یک شبه خود اتاق اجاره می کردند با پاسخ منفی ساکنان روستای پاسارگاد مواجه شدند که بدلیل اخطار ماموران امنیتی اجازه اجاره اتاق به مسافران را ندارند.
صبح امروز نیز گشت های بسیاری, مسیر صفا شهر به پاسارگاد را از شمال و سعادت شهر به پاسارگاد را از جنوب تحت کنترل خود درآورده اند و مانع حضور بسیاری از مینی بوس ها و اتوبوس های عازم پاسارگاد شدند. منطقه پاسارگاد اکنون تحت نظر پلیس و ماموران امنیتی است و اجازه تردد به آنجا را نمی دهند.
به همین دلیل جمعیت عازم تخت جمشید شده اند تا مراسم یادبود پادشاه بزرگ ایران زمین را در آنجا برگزار کنند.




آژانس ایران خبر:ماموران حكومتي مانع رفتن مردم به تخت جمشيد ويا پاسارگاد مي شوند


طبق آخرين خبر دريافتي تعداد زیادی وسیله نقلیه در جاده ورودی به تخت جمشید در ترافیک متوقف گرديدند, بررسی های خبرنگار آژانس ايران خبرنشان می دهد که دلیل این ترافیک سنگین, حضور تعداد زیادی از مردمی است که با شنیدن خبر بسته شدن پاسارگاد از شیراز و مرودشت به تخت جمشید آمده اند. علاقه مندانی که از یزد تهران و اصفهان هم از شب گذشته یا صبح زود حرکت کرده بودند اکنون در محوطه جلوی تخت جمشید هستند.
ماموران و تعدادی لباس شخصی در ورودی جاده تخت جمشید از همه ماشین ها و سرنشینان انها عکس و فیلم می گیرند.
در پلیس راه های منتهی به تخت جمشید ماشین ها متوقف شده و از آنان مقصد سوال می شود در صورتیکه پاسارگاد یا تخت جمشید به عنوان مقصد باشد از خروج وسیله نقلیه از محدوده پلیس راه جلوگیری می شود.




تلویزیون کانال یک:تجمع چندصد نفره مردم در مقابل جاده پاسارگاد به دعوت جنبش ملی ما هستیم


مردم دلیر ایران با فریاد شعار های " ما هستیم و ایران وطن ماست کوروش پدر ماست و آزادی اندیشه حق مسلم ماست و آزاد باش ای ایران - آباد باش ای ایران" و خواندن سرود"ای ایران" در مقابل ماموران لباس شخصی رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی برای کوروش بزرگ بزرگداشت گرفتند.فیلم های کامل شعار ها و تجمع مردم از تلویزیون کانال یک چند بار پخش شد.




ایران ب ب ب:فیلم بزرگداشت روز کوروش بزرگ/پاسارگاد:بحث و در گیری با ماموران رژیم جنایتکار اسلامی


برای دیدن فیلم لطفا بر روی لینک زیر کلیک فرمایید:



تا آخرین نفس ما هستیم

هیچ نظری موجود نیست: