آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

17 آذر: آخرین خبر ها از دانشگاه تهران





آژانس ایران خبر:خبر فوری 17 آذر:دانشگاه تهران صحنه درگيري هاي خونين


آژانس ايران خبر , دانشگاه تهران ساعت 1500: گارديها داخل ساختمان دانشکده فني گاز اشک اور و فلفل شليک کردند .. شيشه هاي دانشکده فني همه شکسته شده است دانشگاه تهران صحنه درگيري هاي خونين است .
ازساعت 1445 بسيجيها به سمت دانشجويان حمله كردند هيچكدامشان دانشجوي بسيجي نيستند و از بيرون آنها را وارد دانشگاه كرده اند .
بسيجي ها دانشجويان رابا حرفهاي ناشايست تحريك ميكنند تا كتك كاري راه بيندازند, دانشجويان هم تحصن كرده و گفته اند سركلاس نمي روند و زنجير بسته اند.


آژانس ایران خبر:تظاهرات دانشجويان دانشگاه تهران روز 17 آذر


آژانس ايران خبر , تهران ساعت 1300 :ازساعت 1200 ظهر امروز 2500 تن از دانشجويان دانشگاه تهران درمقابل دانشكده فني اين دانشگاه اقدام به تظاهرات كردند. اين تظاهرات دراعتراض به ورود نيروهاي بسيجي غيردانشجويي در روز 16 آذر بود كه تعدادزيادي ازدانشجويان اين دانشگاه را مورد ضرب وشتم قرار داده بودند.
تظاهرات باشكوه دانشجويان امروز سه شنبه با شعارهاي مرگ برخامنه اي ومرگ برديكتاتور و... آغاز شد.
درساعت 1245 نيروهاي سركوبگر غير دانشجويي كه درنزديكي دانشگاه تهران از شب قبل حضور داشتند دستور ورود به دانشگاه را گرفتند و با انواع سلاح سرد به دانشجويان حمله كردند.
اين نيروهاي بسيجي كه دانشجويان ميگفتند غير دانشجو هستند 6الي 7هزار نفربودند كه به دانشجويان باگاز فلفل و انواع سلاحهاي سرد حمله كرده وبشدت آنها را مضروب ومجروح كردند ، داخل دانشگاه ميدان جنگ شده است .
دراين حمله به كرات نيروهاي سركوبگر ازگاز فلفل استفاده كردند. ودانشجويان به مقابله برخاستند.
درحال حاضر دانشگاه درمحاصره نيروهاي سركوبگر حكومتي است.


تلويزيون العربيه:17 آذر: درگيري شدید در دانشگاه تهران ادامه دارد


آژانس ایران خبر: تلويزيون العربيه, 8 دسامبر 2009- فوري: درگيري در دانشگاه تهران ادامه دارد و نيروهاي پليس از گاز اشك آور استفاده مي كنند»


ایران پرس نیوز:حمله اوباش بسیجی به دانشجویان دانشگاه تهران 17 آذر


بنا به گزارشهای دریافتی، هم اكنون درگيريهاى شديدی میان دانشجویان و نیروهای سرکوبگر بسیج در داخل دانشگاه تهران جریان دارد. مزدوران بسيجى كه از مناطق اطراف تهران با اتوبوس به دانشگاه تهران اعزام شده اند، با انواع سلاحهاى سرد و شليک مداوم گاز اشک آور و فلفل دانشجويان را در داخل دانشكده فنى مورد حمله قرار داده اند. دانشجويان نیز متقابلا به مقابله با مزدوران وحشى رژیم پرداخته و با آنان درگير هستند. شمار زيادى از دانشجويان زخمى شده اند. شاهدان گفتند حمله به دانشكده فنى شبيه به حمله 24 خرداد به كوى دانشگاه است. مزدوران بسیجی شيشه ها و پنجرههاى دانشكده را شكسته اند و وسائل و امكانات دانشجويان را نابود مى كنند. خبرهای رسیده حاکیست که فضای دانشگاه تهران به شدت ملتهب است. هم اكنون داخل دانشگاه ميدان جنگ شده و دانشگاه در محاصره نيروهاى سركوبگر رژيم قرار دارد. دانشجویان دانشگاه تهران از مردم درخواست کمک کرده و در پیام خود نوشته اند: بچه ها را دارند می زنند و می کشند.


ایران ب ب ب:17 آذر: حمله نیروهای بی شرف و وحشی سپاه و بسیج به دانشگاه های تهران و شهید بهشتی


از صبح امروز گروه هایی از افراد جنایتکار سپاه و بسیج به دانشجویان دانشگاه های تهران و شهید بهشتی حمله کرده اند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر از صبح امروز درب های دانشگاه تهران از سوی حراست دانشگاه به نیروهای بسیج و سپاه خارج از دانشگاه باز شده تا این نیروها وارد دانشگاه شوند.

این اتفاق پس از آن رخ می دهد که دانشجویان دانشگاه تهران روز گذشته اعلام کردند در اعتراض به ضرب و شتم دانشجویان این دانشگاه توس نیروهای لباس شخصی در روز دانشجو ۱۶ آذر، امروز 17 آذر ماه تجمعی برگزار خواهند کرد.


ماموران نظامی مسلح به باتوم و اسپری به دانشجویان حمله ور شده اند. همچنین بنابر گزارش دانشجویان دانشگاه تهران تعدادی از دانشجویان نیز بازداشت و به بیرون از دانشگاه منتقل شدند.

همزمان از صبح امروز چندین اتوبوس از بسیجیان و نیروهای اوباش لباس شخصی از بیرون دانشگاه برای برگزاری تجمع به دانشگاه شهید بهشتی منتقل شدند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر این نیروها با حرکت به سمت دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، به تعطیل کردن کلاس ها و حمله به دانشجویان و ضرب و شتم آن ها پرداختند. بر اساس گزارش های دریافتی در حال حاضر 200 نفر از بسیجیان و سیصد نفر از دانشجویان دانشگاه در مقابل هم تجمع کرده و شعارهایی علیه هم سر می دهند.

روز گذشته دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با برگزاری تجمع بزرگ و خودجوش در این دانشگاه روز دانشجو را گرامی داشتند. در این تجمع دانشجویان شعارهای شدیدی علیه مسئولان نظام سر دادند و در مقابل تپه های اوین، فریاد "الله اکبر" سر دادند.

نیروهای جنایتکار و وحشی انصار حزب الله و بسیجیان حرومزاده ای که با اتوبوس به دانشگاه شهید بهشتی منتقل شدند به همراه بسیجیان این دانشگاه ، در مقابل سلف غذاخوری پسران تجمع کرده و شعارهایی نظير "موسوی کم آورده"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه" سر دادند.

در مقابل دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با تجمع در مقابل سلف غذاخوری دختران و شعارهایی نظیر "توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد"، "مرگ بر دیکتاتور"، "بسيجی برو گمشو" سر دادند.



با توجه به ضرب و شتم دانشجویان توسط نیروهای لباس شخصی و بسیجیان، همچنان جو این دانشگاه ناآرام است.


 17آذر: فیلم های درگیری های امروز دانشگاه تهران

برای دیدن فیلم ها لطفا بر روی لینک های زیر کلیک فرمایید:

فیلم شعارهای 17آذر دانشجویان دانشگاه تهران

فیلم حمله مزدوران بسیجی با اسپری فلفل به دانشجویان 17آذر

فیلم پرتاب گاز اشک آور داخل دانشگاه فنی تهران۱۷آذر

فیلم حمله وحشیانه مزدوران بسیجی به دانشجویان 17 آذر

فیلم درگیری حراست با دانشجویان دانشگاه تهران 17آذر

فیلم حمله بسیجیان مزدور به دانشجویان دانشگاه تهران ۱۷ آذر

۳ نظر:

مریم گفت...

دوست گرامی
ضمن عرض درود
وحشت حاکمیت اسلامی سبب شد تا دیگر باره وبلاگ پاسارگاد توسط عناصر رژیم در داخل کشور ف ی ل ت ر شود. مهر ورزیده و آدرس لینک این وبلاگ را ویرایش نمایید.
لینک وبلاگ شما پیشاپیش به آدرس جدید انتقال یافته است.
با مهر بسیار
مریم

شیما گفت...

درود میلاد جان
سپاسگزارم عزیزم از دعوتت
واقعا نمیدونم چی باید بگم فقط متاسفم...

ناشناس گفت...

شما هیچ کدام از فاکتورهای اخلاقی لازم راندارید. دروغ و ریا و فریب در شما موج میزنه.کافیه به عقل دوران پاکیتون رجوع کنید تابفهمید حرفاتون همش چرته.من به میهنم عشق میورزم و از نزدیک هم شاهد اصل وقایع بودم.مرگ بر فتنه گر