آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

تظاهرات مخالفان رژیم جمهوری ننگین اسلامی درمراسم خاکسپاری آیت الله منتظری



خبرگزاری فرانسه: درگيرى میان مردم و نيروهاى رژیم در قم
خبرگزارى فرانسه در گزارشی از درگيرى ميان مردم و نیروهای حکومتی در جريان مراسم تشييع جنازه آيت الله منتظرى در قم خبر داد.


اين خبرگزارى گزارش داد، روز دوشنبه در قم نيروهاى تندرو با عزاداران آيت ‌الله منتظرى درگير شدند. تندروها و حاميان دولت به نام گروههاى اوباش انصار حزب ‌الله  وارد جمعيت شده و خواستند شعارها را منحرف سازند و مراسم را مختل کنند. خبرگزارى فرانسه و ساير رسانه ‌ها از پوشش دادن به اين مراسم ممنوع شده ‌اند. همچنین دولت، سرعت اينترنت را كند كرده‌ است. در ماههای اخیر هنگام تظاهرات مخالفان ارتباطات اينترنتى را كند می کنند.


تلويزيون العربيه نیز در گزارشی اعلام کرد، نيروهاى ضد شورش در خيابانهاى قم مستقر شده اند. نیروهای امنیتی شب گذشته دست به دستگيرى گسترده مخالفان زدند كه براى رفتن به قم و شركت در تشييع جنازه تلاش مى كردند. صدها تن از مخالفان در تظاهرات شبانه نزديک ميدان محسنى در تهران شركت كردند و عكسهاى منتظرى را در دست داشتند و شعارهايى در حمايت از او سر مى دادند. به نظر می رسد تشييع جنازه آیت الله منتظرى در شهر قم عامل تحريک كننده ديگرى براى استمرار اعتراضهاست.



ایران پرس نیوز:درگیری در قم؛ پرتاب سنگ بسوی نیروهای امنیتی
سایت نوروز: براساس گزارش های رسیده نیروهای امنیتی و انتظامی پس از پایان مراسم تشییع پیکر آیت الله منتظری با مردم درگیر شدند. نیروهای انتظامی در برابر خانه آیت الله منتظری با مردمی که همچنان شعار می دادند برخورد کرده و مردم نیز به سوی آنها سنگ پرتاب کردند. آخرین اخبار حاکی از استقرار گسترده نیروهای امنیتی در اطراف خانه آیت الله منتظری است.


ایران پرس نیوز:شلیک تیر هوایی در صحن حرم قم
پارلمان نیوز: حاشیه‌های مراسم تشییع پیکر آیت‌الله منتظری


*بخش اعظمی از جمعیت تشییع کننده را شهروندان نجف‌آباد و اصفهان تشکیل می‌دادند.


*بیش از 80درصد از شرکت کنندگان در مراسم امروز که به زعم رسانه‌های داخلی و خارجی بین 500هزار تا یک میلیون نفر بوده‌اند با نمادهای سبز در این مراسم شرکت کردند.


*جمعیت به قدری زیاد بود که خیابان‌ها اطراف حرم و خانه آیت‌الله منتظری مملو از جمعیت بود.


*برخی نیروها دو بار اقدام به پرتاب کردن لنگه کفش به مردم عزادار کردند.


*پشت‌بام تمامی مغازه‌ها و مهمانپذیرها و خانه‌های خیابان‌های اطراف محل برگزاری مراسم مملو از جمعیت بود.


نیروی انتظامی دوربین مردم عادی که از حضور مردم فیلمبرداری می‌کردند را جمع‌آوری کرد اما نیروهایی خود به شخصه اقدام به فیلمبرداری می‌کردند.


*بنا بر اطلاعات رسیده در حرم معصومه چند تیر هوایی شلیک شد.


*در پایان مراسم با خروج مردم از صحن، برخی از نیروهای لباس شخصی با مردم درگیر شدند.


*روحانیون جوان از خانم‌هایی که حجاب کامل نداشتند فیلمبرداری می‌کردند.


*نیروهایی در بازگشت مردم از مراسم تدفین بنر تسلیت آیت‌الله منتظری را پاره کردند و با مردم درگیر شدند که مردم شعار دادند: معلوم شد، معلوم شد عکس رو کی پاره کرده که اشاره‌ای بود به صحنه پخش شده از سیمای رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی مبنی بر پاره شدن  عکس خمینی گور به گور شده جنایتکار دجال.

فیلم های تظاهرات مردم با شعار های ضد جمهوری ننگین اسلامی در مراسم خاکسپاری آیت الله منتظری در قم

برای دیدن فیلم ها لطفا بر روی لینک های زیر کلیک فرمایید:


















هیچ نظری موجود نیست: