آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ آذر ۳۰, دوشنبه

تظاهرات مخالفان رژیم جمهوری ننگین اسلامی به مناسبت درگذشت آیت الله منتظری



ایران پرس نیوز:حضور گسترده نیروهای امنیتی و یگان ویژه در میدان محسنی

در پی اعلام حضور مردم در میدان محسنی برای عزاداری به مناسبت درگذشت آیت الله منتظری، نیروهای امنیتی و یگان ویژه در سرتاسر خیابان میرداماد و میدان محسنی مستقر شدند.


به گزارش نوروز، پس از آنکه در سایتهای اجتماعی اعلام شد که مردم سبز تهران امشب به مناسبت درگذشت آیت الله منتظری در میدان محسنی دست به سوگواری خواهند زد، نیروهای یگان ویژه با استقرار در این میدان و خیابان های اظراف مانع از تردد اتوموبیل ها در این محل شدند.


با اینحال برخی اخبار حکایت از حضور مردم در ساعات ابتدایی شب در خیابان میرداماد دارد. برهمین اساس مردم سوگوار با تجمع در میدان محسنی شعارهایی را در حمایت از جنبش سبز و به یاد آیت الله منتظری سردادند.


نیروهای امنیتی تا این لحظه(ساعت 23:30) خیابان های منتهی به میدان محسنی را قرق کرده و اجازه عبور و مرور به خودروها را در این محدوده ندادند.




ایران پرس نیوز:شعارهای ضد حکومتی در مراسم آیت الله منتظری در قم

سایت عصرایران - خبرنگار ما در قم گزارش می دهد که استقرار نیروهای ویژه امنیتی و موتورسواران نیروی انتظامی ، در برخی نقاط شهر مشهود است. در برخی ورودی های شهر نیز نیروهای یگان ویژه بر تردد خودروهایی که به قم می روند ، نظارت دارند.


در همین حال تعدادی از مردم نیز از ساعات آغازین بامداد امروز ، در مقابل خانه آیت الله منتظری تجمع کرده و با در دست داشتن پوسترهایی از آیت الله منتظری ، شعارهایی را سر می دهند.


با گذشت زمان بر تعداد جمعیت افزوده می شود و برخی از حاضران شعارهای سیاسی سر می دهند ، هر چند که مجری رسمی برنامه سعی می کند فضا را آرام نگه دارد تا صرفا به عزاداری پرداخته شود.




ایران پرس نیوز:درگیری مردم با مزدوران رژیم در اطراف حرم در قم

سایت عصر ایران: در حالی که پیکر آیت الله منتظری در حال دفن است ، در اطراف حرم ، افراد معدودی ، دست نوشته هایی علیه آیت الله منتظری را بالای سر گرفته اند که این امر باعث ایجاد درگیری ها لفظی بین مردم و این افراد شده است. با این حال ، حرکت این عده اندک ، نتوانسته است اوضاع را از حالت عادی خارج کند و به تشنج بکشد به ویژه این که پلیس نیز در مواردی نسبت به این اقدام تحریک آمیز ، تذکر می دهد.




ایران پرس نیوز:آئین خاکسپاری به اتمام رسید، حضور میلیونی مردم

سایت عصر ایران: پس از آئین خاکسپاری ، مراسم خاک سپاری انجام شد وآیت الله منتظری به خاک سپرده شد. برغم پایان آیین به خاک سپاری آیت الله منتظری ، هنوز بیرون حرم همچنان شلوغ است و در این میان تعدادی از حاضران ، به سر دادن شعارهای سیاسی ادامه می دهند. متعاقبا حضور پلیس نیز اندک اندک پر رنگ تر می شود. برآوردهای اولیه از تعداد جمعیت حاضر در مراسم تشییع آیت الله منتظری حکایت از حضور صدها هزار نفر در این آیین را دارد ؛ هر چند که برخی آن را میلیونی می نامند. برخی سایتها و شاهدان عینی از چشمگیر بودن نمادهای سبز در بین مردم خبر دادند.

فیلم های تظاهرات مردم

*** برای دیدن فیلم ها لطفا بر روی لینک های زیر کلیک فرمایید***





چند فیلم؛ میدان محسنی: تظاهرات مردم با شعار" این ماه ماه خونه، سیدعلی سرنگونه"







هیچ نظری موجود نیست: