آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

وبسایت خبری ایران ب ب ب خاموش شد!



با درود به هموطنان عزیز.متاسفانه یکی دیگر از وبسایت های آزادیخواه تعطیل شد.وبسایت خبری ایران ب ب ب یکی از بهترین سایت های خبری آزاد بود که متاسفانه بنا به دلایلی از امروز خاموش شد.


-------------------------------


اطلاعیه رسمی سایت ایران ب ب ب:


پایان کار ایران ب ب ب و جایگزینی آن با سامانه ای جدید از ابتدای سال نو



به اطلاع بازدید کنندگان سایت ایران ب ب ب می رسانیم که سایت ایران ب ب ب، به علت تغییر ساختار و دگرگونی کلی به کار خود خاتمه داده است.
با شروع سال نو میلادی، پایگاه خبری جدیدی به جای ایران ب ب ب در اختیار هم میهنان گرامی قرار خواهد گرفت که با نامی نو، طراحی نو و امکانات بیشتر و گسترده تر پا به عرصه حیات مجازی خواهد گذارد. از ابتدای سال نو، شما با مراجعه به سایت ایران ب ب ب، به طور خودکار به سامانه جدیدی که جای ایران ب ب ب را خواهد گرفت، هدایت خواهید شد.
از این روی از تاریخ یکشنبه 13 دسامبر 2009 برابر با 22 آذر 1388، سایت ایران ب ب ب دیگر به روز رسانی نخواهد شد.
در تمام این سالیان، اطلاع رسانی آزاد و گردش بدون سانسور اخبار، هدف نهایی ما و یارانمان بوده است که برای نیل به این هدف خون دلها خوردیم و گاه از جان مایه گذاشتیم و هرآنچه در توان داشتیم در طبق اخلاص نهادیم و با افتخار به هم میهنان و مبارزان راه آزادی هدیه کردیم. در تمام این مدت، عشق به ایران و ایرانی، نیرو بخش و انگیزه دهنده ما برای پیمودن راه بود. راهی که تا روز رهایی ایران و تابش خورشید آزادی بر بام ایران زمین، همچنان ادامه خواهد داشت.
جای دارد در اینجا از تمام بازدیدکنندگان ایران ب ب ب که در طی سالیان گذشته همواره یار وفادار ما بودند و همچنین کسانی که با ارسال مقالات، اخبار، گزارشها و نظرات خود، ما را در هرچه پربارتر کردن این سایت یاری کردند، از صمیم قلب سپاسگزاری کرده و از همه آنان دعوت کنیم که با شروع سال نو میلادی(2010)، با سامانه خبری جدیدی که آغاز به کار خواهد کرد، همراه و هم پیما باشند.
این شعار همیشگی ما را فراموش نکنید: «برای رسیدن به آزادی، باید از دشت تاریک نادانی و بی خبری گذشت، آگاهی تنها ستاره روشنگر این راه است». هم میهن، با اندیشه و آگاهی خود این راه را ستاره باران کن.


پیروز و کامروا باشید
به امید آزادی ایران
مدیریت و همکاران سایت ایران ب ب ب
یکشنبه 22 آذر 1388

هیچ نظری موجود نیست: