آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

قطعه 257 , قطعه جانباختگان راه آزادي ایران هر پنجشنبه ميعادگاه مردم و جوانان آزاديخواه















( برای دیدن تصاویر به اندازه بزرگتر لطفا روی هر تصویر کلیک فرمایید)

گزارشي ازحضور مردم درقطعه جانباختگان راه آزادي – آژانس ايران خبر:
روز پنجشنبه , قطعه 257در بهشت زهرا باز هم شاهد حضور گسترده مردم و جوانان آزاديخواهي بود كه براي گراميداشت اين شهدا به مزار آنها آمده و يادشان را زنده نگه ميداشتند,صحنه زیبایی بود , بر سر هر یک از قبرهای شهدا تعدادی جوان حضور داشتند و با علامت وی كه نشاني از اميد به پيروزي و آزادي بود روی سنگ قبر شهدا فاتحه می خواندند , بر سر قبر ندا آقا سلطان که سنگ قبر جدیدی روی آن گذاشته شده بود و عکسش نیز در بالای سنگ قلم خورده بود نشان از سوراخ هایی بود که مشخص نبود با شیئی فلزی روی آن زده بودند یا از روی خشم ,مزدوران آن را با شلیک تیر سوراخ کرده بودند .
خانواده ندا نيز بر مزار اين سمبل آزادي خواهي مردم ايران حضور داشتند و مردم دسته دسته با پرس و جو خود را به قبر او رسانده و با نثار فاتحه روحی تازه به این قطعه داده و خانواده اش را تسلی می دادند.
مزدوران و ماموران از ترس مفرط و كينه حيواني سنگ قبر شهید سعید عباسی را شكسته بودند اما مردم و خانواده اين شهيد مجددا با رنگ قرمز و طلایی کلمه شهید و زنده یاد راه آزادی نوشته و جوانان با حضور خود روحش را شاد و گرامي ميداشتند .
تمامي قبور شهدا با گل انباشته شده و نشان از حضور مردم و ادامه راهشان را می داد.
درقطعه 9 بهشت زهرا ,خواهرزاده موسوی , 3 نفر مامور لباس شخصی و یک لباس شخصی نیروی انتظامی با موتور محوطه و افراد را كنترل ميكردند و تمام حاضرین را تحت نظر داشتند .
اما آنچه كه در اين حضور پرشور ديده ميشد عزم مردم براي گراميداشت و ادامه راه اين شهيدان بود , تمام افراد با نگاهي سرشار از غرورو احترام به مزار اين عزيزان نگاه ميكردند و يقين داشتند كه اين شهيدان نمرده اند بلكه زنده و بيدارند , مضموني كه بدرستي در غالب شعري زيبا بر مزار شهيد راه آزادي سهراب اعرابي نوشته شده بود :

هر کجا مشتی گره شد مشت من
زخمی هر تازیانه پشت من
هر کجا فریاد آزادی منم
من در این فریاد ها دم می زنم

هیچ نظری موجود نیست: