آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

پلیس رژیم در یک درگیری لفظی جوانی را مورد هدف گلوله قرار داد


پارس دیلی نیوز: سه سرنشین خودرو پراید که در مسیر جنوب به شمال اصفهان در حرکت بودند با گشت پلیس روبرو و بدنبال درگیری لفظی ،یکی از جوانان از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت.

بعد از ظهر روز پنج شنبه هنگامی که سرنشینان یکدستگاه خودروی پراید قصد عبور از مسیر مقابل ترمینال صفه اصفهان را داشتند مورد ظن واحد گشت کلانتری سپاهان شهر قرار گرفته و پس از وقوع یک درگیری لفظی و افزایش دامنه بحث و مجادله و شلوغ شدن صحنه و به منظور مهار شرایط ، ماموران دست به اسلحه شده و اقدام به تیر اندازی کردند.



بر اساس گزارش خبرنگار عبرت این خودرو که حامل دو سرنشین مذکر و یک زن بوده در حالیکه قصد تردد در شهر اصفهان را داشت توسط واحد گشت کلانتری سپاهان شهر اصفهان متوقف و پرس و جو از صاحب خودرو و دو نفر دیگر و احراز هویتشان آغاز گردید و دقایقی بعد این تجسس به برخورد لفظی و بحث و مجادله بین سرباز و درجه دار حاضر در صحنه و طرفهای بحث شد و بر میزان حضور مردم نیز افزوده و با شدت گرفتن ماجرا یکی از ماموران با استفاده از سلاح همراهش و به جهت مهار وضعیت موجود ،اقدام به تیر اندازی کرد که در نتیجه یکی از نفرات حاضر در خودرو که در بیرون و مشغول مجادله بود هدف گلوله از ناحیه سر قرار گرفت و بشدت مجروح گردید و پیکر خونین وی فورا بوسیله آمبولانس به نزدیکترین واحد امدادی در محل منتقل گردید.



بر اساس این گزارش تا زمان مخابره خبر مشخص نشده که دلیل متوقف کردن خودرو چه بوده و لی گفته شده که در خودرو ی مذکور مقدار اندکی معادل چند گرم مواد مخدر کشف شده اما سرنشینان مسلح نبوده و احتمالا با اتهام رابطه روبرو می شدند.



به گزارش دریافتی عبرت تا این لحظه از سرنوشت مجروح این واقعه خبری منتشر نشده اما برخی از شاهدان عینی گفته اند که احتمالا برخورد گلوله به سر فرد مذکور به مرگش منتهی خواهد شد.



یک منبع مطلع در این رابطه گفت که هنوز جزئیات ماجرا مشخص نیست اما ظاهرا گشت کلانتری به ترکیب سرنشینان خودرو شک کرده و بعد از پرس و جو با آنان درگیری پیدا کرده و ماموران نیز مبادرت به تیر اندازی هوایی کرده اند اما روشن نیست چگونه تیرهایی که به سمت هوا شلیک شده به سمت زمین و به سر یکی از جوانان سرنشین خودرو اثابت کرده است.


هیچ نظری موجود نیست: