آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

پرچم شیروخورشید نشان ، لرزه به اندام رژیم جمهوری کثیف اسلامی انداخت

پارس دیلی نیوز:دکتر ابراهیم میرانی، هموند برجسته شورای رهبری حزب پان ایرانیست، هفتۀ پیش چشم از جهان فروبست. او که به حق حاکمیت ملی باور راسخ داشت و بیش از پنج دهه از زندگی پربار خود را صرف مبارزه در راه رسیدن به این حق طبیعی ملت ایران کرده بود، وصیت کرد که پیکر او را تا پیش از خاکسپاری با درفش سه رنگ شیروخورشید نشان بپوشانند. او می خواست تا هنگام آرمیدن در دل خاک پاک ایران، با این درفش مقدس، رزم بیامان خود را با نظام ایرانستیز جمهوری اسلامی دنبال کند. یاران و پیروانش به خواست او جامه عمل پوشاندند.

همانگونه که انتظار میرفت، این کار جسورانه بر حاکمیت فرقهای گران آمد. پوسترهایی که آن رزمندۀ روانشاد را در کنار درفش ملی ایران نشان میداد، پاره کردند و بر سوگواران او اهانت و بی حرمتی بسیار روا داشتند. فرزندان مبارز ایران باردیگر مورد شدیدترین بازجوئی ها و تهدیدها قرار گرفتند.

رژیم زخم خوردۀ ولایت فقیه به این هم بسنده نکرد. شامگاه دیروز نیروهای یگان ویژه و اوباش لباس شخصی به دفتر حزب پان ایرانیست در تهران یورش بردند و نشست هفتگی آشنایی با حزب را برهم زدند. شمار جیره خواران حکومت را شاهدان به صد و پنجاه تن تخمین زده اند. به مکانی که قرار بود امروز مراسم هفتم سرور روانشاد میرانی آنجا انجام شود، دستور دادند که از انجام مراسم خودداری کند. این برخوردها نشانگر وحشت روزافزون ددمنشان حاکم بر ایران است که از رزمندگان درگذشته هم میترسند.

جنبش آزادیخواهی ملت ایران پایه های رژیم ضحاکمنش را به لرزه درآورده و سران و دستاندرکاران ریز و درشت نظام را سخت هراسناک کرده است. درفش شیروخورشید نشان خاری است در چشم ولایت فقیه و اراذل و اوباشش. سازمان های برونمرزی حزب پان ایرانیست سرکوب های قرون وسطایی جمهوری اسلامی را شدیداً محکوم میکنند و خواستار رفع هرگونه محدودیت برای مبارزات مسالمت جویانه مردم ایران هستند.

در اهتزاز باد درفش سه رنگ شیروخورشید نشان

پاینده و سربلند باد ملت بزرگ ایران

***تصاویر مراسم خاکسپاری دکتر ابراهیم میرانی در خوزستان با پرچم های بزرگ شیروخورشید ایران در دست مردم***

نکته:برای دیدن تصاویر زیر به اندازه بزرگتر لطفا بر روی هر تصویر کلیک فرمایید.











با سپاس از وبسایت خبری پارس دیلی نیوز

هیچ نظری موجود نیست: