آدرس جدید وبلاگ خبری ایران آزاد:

www.iranazadkhabar4.net.tf

۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

گوشمالی رئیس پلیس تهران توسط زن رزمی کار


(تصویر از آرشیو)

پارس دیلی نیوز:از قرار معلوم در روز عاشورا ایرانیان دلیر چنان گوشمالی به ماموران سرکوبگر خامنه ای و دارو دسته اش داده اند که آنها را مات و مبهوت کرده و تریبون هایشان به آه و ناله افتاده اند. سایت حکومتی جهان مینویسد:همزمان با بررسی پرونده فاجعه کهریزک که طی آن به تخلفات برخی اعضای متخلف نیروی انتظامی پرداخته شده و برای 12 نفر از آنان کیفر خواست صادر شده است، برخی سعی دارند در محافل مختلف علت واکنش ضعیف نیروی انتظامی در مقابل "اغتشاشگران" را پیگیری ماجرای کهریزک و ترس مامورین از پیگرد قانونی در صورت برخورد با "اغتشاش گران" اعلام نمایند.


حال آنکه این دو مقوله هیچ ارتباطی با هم ندارد. در موضوع کهریزک تخلف اصلی به دلیل بدرفتاری با زندانیانی است که دفاعی از خود نداشتند و حتی اگر فرض هم نمائیم همه آنها اغتشاش گر بوده اند، ماموران حق برخورد غیر اسلامی با افراد بی دفاع را نداشتند. اما در ماجرای "اغتشاشات میدانی و جنایتهای اغتشاش گران در روز عاشورا مهاجمین اصلی عده ای اراذل و اوباش بودند که با اقدامات خود جان و مال مردم را هدف گرفته بودند، بنابراین کم کاری نیروی انتظامی در این زمینه قابل توجیه نیست".


در همین زمینه خبرنگار جهان با خبر شد، آزادی عمل "اغتشاش گران" در روز عاشورا تا حدی بود که علاوه بر تخریب اموال نیروی انتظامی و حمله وحشیانه به پرسنل آن، یک زن رزمی کار به فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ حمله نموده و به شدت وی را از ناحیه صورت زخمی کرده است.(درود بر این شیر زن ایرانی)
ظاهرا نیروی انتظامی این کماندوی زن را بازداشت نکرده است.



هیچ نظری موجود نیست: